Crystal Marbles

WOK& presenteert formule

Vorige week is de nieuwe Aziatische fastserviceformule WOK& gelanceerd. Pers, (potentiële) franchisenemers en partners waren welkom om de conceptstore te bekijken en vooral ook producten te proeven. Wat op valt is dat WOK& op diverse vlakken vooruitstrevend te werk gaat. Zo loopt bijvoorbeeld de werving van personeel volledig via social media en zijn er geen frisdranken te koop.

Een half jaar is er hard gewerkt door Wim Markwat en Boris van Leeuwen om hun nieuwe formule WOK& klaar te stomen voor de start in Rotterdam.

De eerste franchisenemer, Nawal Hasan, werd via een video voorgesteld aan de aanwezigen. In de video komen de vier pijlers van de formule (Aziatisch/natural food, eerlijkheid, bevlogenheid en maatschappelijke betrokkenheid) terug.

Boris van Leeuwen licht de online werving van personeel toe; “We zijn op zoek naar bevlogen medewerkers. Communicatie en beleving is belangrijk. Ze hoeven geen sollicitatiebrief te schrijven maar kunnen zich via een video presenteren en solliciteren”.

Naast een rondleiding bij partner VHC Jongens kon ook de concept/trainingstore bekeken worden. Het geheel bestaat uit een counter, een compacte keuken met zitgelegenheid aan de zijkant. Het streven is om de maaltijden in slechts 2 minuten te bereiden voor de ogen van de klant.

Wim Markat vertelt dat de klant een keuze heeft uit 25 verschillende gerechten. De sauzen waar gebruik van word gemaakt zijn speciaal ontwikkeld en laag in de hoeveelheid suiker maar hoog in smaak.

 “Mensen die sporten, werken, studeren en te druk zijn om zelf eten te koken maar wel graag gezond willen eten zijn onze doelgroep”, vertelt Boris van Leeuwen.
 

 Bron: DeRestaurantKrant.nl


Reactie


800 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis