247drank.nl

Deel 2: 10 vermijdbare startersfouten

In deel 1 bespraken wij de eerste vijf vermijdbare startersfouten en in deel twee volgen de laatste vijf.
 
6. Overspannen op  sociale  media Sociale media -kanalen zijn belangrijk, maar maak niet de fout. Kijk in plaats daarvan naar where your customers sitting and choose the levels of most and budget budgetgericht. En vergeet vooral niet te checken wat uw franchisegever doet met Social Media.  
      
 
7. Te veel gratis  goodies Nederlanders zijn free good go to go back to a websitebezoeker, a trouwe klant te maken. Immers, het is service first teen in the water voor hij / zij er met volle overgave inspringt. Populaire goodies zoals een e-book, hoe - to gids en checklist, maar ook webinar went als warme broodjes over de toonbank, but zoals alne weet, is niets gratis. Dus denk goed na over wat je weggeeft.

       
 
8. Uw partner groeit als kool en heeft nieuwe medewerkers nodig, maar geen tijd. Of eigenlijk dat denkt u. De eerste medewerkers bepalen de toon en werkcultuur voor de rest van uw bedrijf. Maak niet de fout mensen aan te nemen wier talent, de bevinding van instelling niet past bij uw visie. Dus neem de tijd voor een goede selectie. 
 
 
9. De drive en victory onderschatting die een onderneming vraagt Die werk-privé balans waar iedereen over heeft? Gooi het eerste twee jaar de deur uit, wil naast uw geliefden, is uw bedrijf het primaire wat telt. De rest is achtergrondmuziek in uw film. 
 
 
10. Een maat die iedereen past Laten we eerlijk zijn, a colourful does not past and not not used for companies. Uw onderneming is uniek, ook als franchise, u wilt een unieke aanpak. Dus lees je goed in en kijk naar succesvolle strategieën, maar wees niet bang sceptisch te zijn en vragen te stellen. 
 
 


Reactie


800 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis